rejestracja: 17 8 666 700

Poradnia leczenia bólu

Ból towarzyszy wielu schorzeniom np. stanom zapalnym, urazom, zabiegom operacyjnym, zwykle jednak mija wraz z ustąpieniem stanu chorobowego, czy po wygojeniu się tkanek. Niekiedy jednak pozostaje stając się chorobą samą w sobie, przyczyniając się w istotny sposób do obniżenia jakości życia pacjenta i stając się powodem cierpienia, zaburzeń snu, lęku, depresji.

Poradnia Leczenia Bólu zajmuje się diagnostyką oraz wielokierunkową terapią następujących schorzeń:

• zespoły bólowe narządu ruchu
  • ból w chorobie nowotworowej
  • bóle głowy
  • neuropatyczne zespoły bólowe (np. neuralgia popółpaścowa, polineuropatie, przetrwały ból po operacyjny i pourazowy)

W leczeniu zespołów bólu ostrego oraz przewlekłego oprócz farmakoterapii stosujemy również inwazyjne metody terapeutyczne: blokady, neurolizy, termolezje, metody neuromodulacyjne (stymulacja rdzenia kręgowego, implantacja pomp infuzyjnych).

W opiece nad pacjentami cierpiącymi z powodu przewlekłych zespołów bólowych związanych z narządem ruchu Poradnia Leczenia Bólu współpracuje z Oddziałem Ortopedii oraz Chirurgii Ogólnej naszego Szpitala. Umożliwia to kompleksową diagnostykę oraz terapię w obrębie jednego ośrodka, zarówno ambulatoryjną, jak i związaną z krótkoterminową hospitalizacją.

Wizyty w poradni są odpłatne.

Pacjentów przyjmuje:

• dr n. med. Włodzimierz Wnęk
    Specjalista anestezjologii i intensywnej terapii, specjalista toksykologii klinicznej; Ordynator Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Opieki Medycznej NTM Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rodziny

Harmonogram przyjęć w poradni prywatnej NTM

Przyjmuje Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
 dr n. med. Włodzimierz WNĘK
spec. anestezjologii i intensywnej terapii toksykologii klinicznej
    15:30-17:30

W celu ustalenia terminu wizyty prosimy o kontakt z rejestracją w godz. 7:00 – 20:00 od poniedziałku do piątku.

Tel: 17 8666 700
Email: recepcja@klinika-rzeszow.pl

Prosimy zabrać ze sobą:

Skierowanie do poradni (dotyczy wizyty na NFZ), dowód osobisty, karty informacyjne oraz wyniki wszystkich posiadanych badań dodatkowych (np. laboratoryjnych, obrazowych - RTG, USG, MR lub TK itp.).

Opracowanie: Marta Bochenek
Data ostatnej modyfikacji: 2017-11-15